Standa| 7.9.2023

Apollocast 6: Blood, horror s hrabětem Draculou

Šestá epizoda podcastu o vývoji her s Filipem a Matoušem z Apollogames - Blood

Podcast

Předposlední epizoda nám poví vše o zrodu hry Blood. Co nám prozradí Matouš s Filipem o této hře?

Epizodu si můžete poslechnout:

Moderátorka - Další hrou od Apollo Games s velmi poutavým designem je hra Blood. Krváky jsou celkově napříč zábavním průmyslem, řekla bych dost oblíbeným tématem. Kluci, z čeho vychází hra Blood, kdo se ujmete toho startu? Filip nebo Matouš?

Filip - Já to asi vezmu na sebe. Hororový téma není obvyklý, nebo nebylo v té době obvyklý. Tou dobou byl v Apollu pouze jeden grafik a ten přišel s vizí nějaké dospělé hororové hry. A inspiroval se teda hrabětem Drákulou. Já jsem třeba u vývoje této hry nebyl, ale vím, že odstartovalo vlastně tvorbu tématických her. Do té doby v Appolu převládali ovocný hry.

Matouš - Ono se to zdá, že to jako strašidelný téma jo, že si člověk řekne, ježiš, to je, ale ono, to jako je strašidelný, ale zároveň je to takový trošku jakoby nevinný, protože je to furt jakoby kreslený. Jo, takže. To není, není to tak strašidelný, Jak by si člověk představoval, no to no, .

Moderátorka - Dobře, a o čem to teda je?

Matouš - Vychází to vlastně z toho Draculy, jakoby je to téma Drákula. To znamená je tam je tam Drákula, je tam vlastně česnek, jsou tam různý tydlety, upírký jakoby symboliky, ale chci říct, že to je hodně zajímavý, že vlastně je to jedna z našich nejoblíbenějších her. Ale nejenom v české republice, ale i v katolickém Polsku, což je dost jako zajímavý.

Ale právě, že člověk by to nečekal, že jsou země, kde jako kde tohlencto jako nebude oblíbený a on potom je oblíbený téma.

Moderátorka - Kluci chtěla jsem se zeptat k týhle hře, stejně jako ke každý předchozí. Určitě existuje spousta příběhů, které stojí za jejím vývojem a které vám prostě. Musely zůstat v hlavě. jaký to jsou?

Filip - Tak ono už to navazuje na to, co jste zmiňovala předtím, že hororový téma rozdělilo trošku i ten vývojářský tým. Pro jedny to bylo takový tabu jako tohle hráči hrát nebudou. Možná bysme to měli dát víc jako tradiční a ten druhej tým zase naopak chtěl, aby to bylo fakt hodně brutální. Ten grafik vytvořil první náhledy a skici na papír. Klasickou černou tužku. Bylo to takový hrubý rysy a působilo to snad ještě. Asi strašidelněji víc než možná teď, nebo možná brutálněji. AA, ty týmy teď soupeřily najednou, že tam těm se nelíbilo, že jakmile se to zdigitalizuje a obarví, že to nebude působit tak brutálně a tydruhý naopak říkájí, no tak ještě bys to možná mohl trošku jako vyhladit, a to a tak musel proběhnout nějakej konsensus nějaký nějaký smíření těch táborů a zajímavostí možná bylo to, že todlencto opravdu sestavil, nakreslil a animoval pouze jeden grafik, kterej tu dobu v in house jako v Appolu byl.

Moderátorka - Jak dlouho, kolik času nad tím strávil, to by mě zajímalo teda.

Filip - Já si myslím, že ta hra netrvala déle než rok, že to bylo poměrně rychlý. ono když. Na tom dělá 1 člověk a má jasně danou představu. Nikdo mu do toho jako nebude kecat, tak ono to může jít rychle.

Moderátorka - Hm Ty jsi chtěl něco říct?

Matouš - Já si pamatuju, že se vypráví taková zajímavost. Nevím teda co je na tom pravdy, ale na každým vzduchu pravdy trochu jak se říká, takže vlastně v tý hře je symbol ženy. A ta byla dělaná vlastně podle nějaký číšnice, kam kolegové chodili, na oběd se jim líbila, tak ji vlastně použili jakoby její vizáž do tý hry.

Moderátorka - Nechali ji, předpokládám hryznout?

Matouš - Nechali ji hryznout.

Moderátorka - Filipe, ty máš ještě nějakej krvák v rukávu?

Filip - Doslova krvák, protože jelikož je ta hra populární, tak se dělalo pokračování Blood revival a na tu hru jsem dal jednu kolegyni grafičku, která pracuje velmi rychle. To byl taky důvod, proč jsem jí tam přiřadil. Já jsem nevěděl, že ona trpí hematofobií – strach z krve - samozřejmě nikdo to netušil, ona na tom normálně pracovala a pak jsem se zpětně dozvěděl, že si veškerou krev obarvila na zeleno, aby na tom vůbec mohla dělat a až zpětně to obarvovala zpátky a dokonce některou krev tam dokresloval někdo jinej z grafického týmu. Já jsem se divil, co se tam vůbec. Děje, ale ono se jí z toho opravdu dělalo špatně.

Moderátorka - To jste ji nemohli převelet na nějakou jinou hru gentlemani?

Filip - No ona už ta hra byla v podstatě hotová.

Matouš - On Filip říkal že to netušil.

Moderátorka - Tak, to jsme je hodně optimisticky zakončili hru Blood a my se za chvíli vrhneme na hru Bonus Joker.

Sdílet na:
Autor Standa je casino manažer u nás v Apollo casinu s dlouhou zkušeností z online casino prostředí.

Apollocast 5: Gangster world - mafiánské téma je stále aktuální

Pátá epizoda našeho podcastu o vývoji her s Filipem a Matoušem z Apollo Games.

Apollocast 4: Boofa - hra na motivy dávného Egypta

Čtvrtá epizoda podcastu o vývoji her s Filipem a Matoušem z Apollogames - Boofa